13November

Först o främst ska jag ta och Välkomna älskade Iza till världen och gratulera Pauline och Micke som idag har gått o blivit mor o far :) Imorse 09.43 såg lilla flickan dagens ljus ! Jag är så glad deras vägnar. Ser verkligen fram emot att få se det lilla pyret. Pirrar i hela kroppen ! Höll på att brista i tårar när nyheten nått min mobil imorse strax efter 10.00. (dock såg jag de inte förrens efter 14 :P )

Det har gått segt idag på jobbet, inge mkt folk och inte alls mkt att göra. Städa,Städa Städa! och visst har vi att städa, men de är juh så grymt tråkigt att bara städa hela tiden, så man tar lite pausar ibland :) Men en hel del blir juh gjort på de viset också :P alla bord är juh någorlunda snygga nu iaf..

Har köpt med mig en Cardingan idag , unnade mig en grå :) Kände att jag behövde den. Ska köpa en svart också! Köpte även en jättefin present till Iza, men det säger jag inte vad de är ! Men jag är sjukt aviss iaf ;P

Ikväll blir de Good Luck Chuck . Hoppas den filmen är bra :) Tror dock inte den slår Heartbreak Hotel..

Nu ska jag fika lite, sen tv =)

Hörs dååÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback