14November

Har precis ramlat innanför dörren. Handlade en sväng på ICA innan jag gick från bussen.. Blev potatisgratäng och fläskfilé på menyn idag :) Tycker att jag förtjänar de så mkt som jag jobbar o sliter ... Gott ska de bli iaf och mkt mkt mkt efterlängtat med riktig fredagsmat, även om jag sitter utan sällskap.

Påtal om mat så MÅSTE jag bara berätta om min traumatiska upplevelse idag på luncehn på Aldos tsm med Angelica. Vi beställde in varsin sallad för vi kände att vara lite duktiga så man kunde unna sig ngt extra gott till kvällen :) När jag får min sallad med räkor,kräftor, musslor o krabba så märker jag att de ligger ngt i den.. Tänkte att de var ett kräftskal så jag tar bort de, o då märker jag att de är en LÖSNAGEL i min maaaat! Jag fick panik och blev så äcklad o illamåeende, Angelica tyckte att jag bara skulle peta bort den o äta vidare, men aldrig i livet! Jag gick o sa till o tjejen i kassan bara : Oj, de är visst min nagel. Sedan går hon in i köket o säger till kocken att, " Jag har tappat min nagel i maten". Han blev inte glad o jag fick en ny sallad, men själva grejen gjorde att jag inte alls tyckte de smakade bra alls efter .. Huuua! Så himla vidrigt! Kan säga att de dröjer ett tag innan jag äter där igen... Angelica o Micke tyckte att jag var töntig!  Men de tycker inte jag .. Vad tycker ni?

Nej, nu måste jag ställa in gratängen i ugnen o steka fläskfilén och kolla vidare på idol :)

Ha en bra kväll allesammans!





Här är Iza :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

meeen fy fan va äckligt. inte är det töntigt att tycka det är äckligt efter att ha fått en lösnagel i maten.

2008-11-15 @ 15:43:35
Postat av: Anonym

Riktigt j*la vidrigt!

2008-11-16 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback