16November

söndag och de betyder ledig :) Så grymt skönt .. Men snart är dagen förbi och då är de åter jobb som gäller igen!

Igår kollade jag på massa filmer, men ingen bra! Blev så besviken .. Började med The Good girl och de var en helt klappkass film, stängde av och började kolla på en svensk film som hette Trekant, ännu sämre.. Men de var ngt med den som gjorde att jag lära kolla klart på hela. hah! Sen blev de One tree hill säsong6 för hela slanten.. Och som jag grät ! Kollade på 3avsnitt o alla var så sorliga. Fattar inte! Vet inte hur länge sedan de var jag grät såhär mkt, men länge sen iaf. Usch ! Verkligen toookbölade.. Ni kommer förtså mig när ni kollar på första avsvnittet ikväll, men kanske ännu mera vid tredje. Vet en som kommer böla mer än mig iaf, o de är min syster Evelina, Erica fäller nog en tår i sitt tillstånd nu också =P

Nu ska jag snart gå ner på hallen o kolla på innebandy, juniorerna som spelar! Gs86 spelar på Aston idag i sandviken, synd att man inte känner någon i herrlaget, då hade jag lätt åkt in för att heja på de rosa dräkterna :) Ännumera om de var damerna !! Då hade jag tillomed kanske satt på mig min matchtröja på läktarn =)

nej, nu måste jag diska o plocka lite innan matchen.. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback