18November

Gäsp!
Idag har jag varit trött, men somvanligt.. Börjar vänja mig nu! Vet inte hur jag ska bete mig eller vad jag ska göra för att undvika det heller. Spelar ingen roll hur tidigt eller sent jag än går o lägger mig om kvällarna, trött är jag ändå. Det är lite tråkigt, men de kankse är kroppens sätt att återhämta sig? Vad vet jag ..

Igår kom jag hem 23.30 från jobbet. En arbetsdag mellan 0900-22.30 är inte varje dag, men kul hade vi :P Inventerade hela butiken efter stängning.. Jag hade hela mössväggen, alla buttar (dvs handskar, kepsar, strumor, kalsonger) plus lite konfektion. Bjöds på fika gjorde de också :) Mumms! Blev en lång dag och kändes som att man inte hade behövt åka hem eftersom man skulle in nästan på direkten igen..

Skulle ha varit o inventerat i Gävle ikväll efter jobbet men jag behövde inte så då styrde jag kosan mot Hofors ist =) iofs är de aldrig fel med extra pengar men ibland kan man avbjöa :P
0600 är de invntering i Valbo imorrn, men den behövde jag inte heller vara med på eftersom jag då skulle behöva gå
 upp vid 0400, snällt tycker jag :) Några behövdes pigga på jobbet också löd motiveringen till de, Jomantackarrr!

Ska snart krypa ner till kojjs.. Har precis kollat på ett nytt avsnitt av OTH och ävens Färjan =) mmm! Längtar tills nästa är ute redan. Kan knappt bärga mig! Är på Säsong6 Avsnitt 11 nu ... (OTH alltså).. 10 veckor före alla andra som följer de på tv .. Jag gillert !

Nej, nu ska jag avrunda! Tänka på reffan lite .....

Live the life, live the dream, dont be afraid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback