23November

Dagarna bara passerar utan att man nästan ens märker av det.. Tiden går så himla fort nu när man börjar bli äldre! usch, jag gillar det inte..

I helgen var de tänkt att de skulle bli allt annat än lungt, men hör o häpna! Jag o Johanna bangade, kände mig trött o var inte alls sugen på fest igår. Vilket framsteg =) I fredags var jag ner till Torsåker hos Rolle, de var lite folk där o ja, vi drack väl lite. Men inte alls mkt, kände mig inge sugen alls. Men de var trevligt iaf :) Johanna kikade ner en sväng o hem gick vi vid 4 , sen upp o jobba.. Kan lova att jag var trött o seg, dock inte mer än vanligt faktiskt ..

Igår åkte jag o Johanna ner till Torsåker o hälsade på Malin, Anders  o tillskottet Robin :) Vilken kille! Spydde ner typ hela mig, innanför tröjan o ner i bh:n .. Charmknutte! Men de bjuder jag på, blev helt facinerad och bara satt där o kolla på honom är han låg där i min famn... Jag är såld! Längtar tills Erica o Andreas lilla troll kommer till världen! För er som inte vet så ska jag bli moster den 24maj =) jisses vad gammalt de låter...

Idag har jag bara degat, kollat på Den vita stenen o senare underkvällen begav jag mig ner till E & A för att äta lite mat, spela kort o kolla tv :) Trevligt med systrarna Jönsson o Andreas.. ! Thanks .

Nu väntar jag på att 11e avsnittet OTH ska släppas :) Kmr inte ihåg om de är idag eller imorrn som de kommer ut. Det visar sig!

Neh, nu har jag bloggat idag .... Imorrn är de jobb, onsdag utgång, torsdag ledig o helgen blir de nog utgång också :) Får se vad man orkar med :P Onsdag är de iaf Jonossi på slick med Emelie, kommer bli kanoners ..

Hare bra rååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback