24November

1månad kvar till julafton .

Det har kommit en hel del snö härhemma, myys! Men nedrans vad de blåser, brrr .. Nu måste jag införskaffa mig en mössa. Vet dock inte vilken jag ska ha.. Kan juh iofs köpa flera om de skulle vara så =)

Idag på jobbet flyttade Angelica herrväggen ett hack, så nu är de snyggt o städat där igen .. Jag vet inte vad jag lyckades åstakomma, packade upp lite nya stickadetröjor som kommit.. Annars lite smått o gott ! Gör verkligen ingen nytta på jobbet o vet inte vad jag ska göra för att ändra på de heller. Sa iaf till på mötet imorse att jag vill lära mig sälja skidor, till svar fick jag att jag redan borde kunna de ;P Jo där ser man , Chifen tror jag kan allt tackvare sporthandelsgymnasiet.. Grejen är väl den att jag borde kunna de mesta, men utan repetion flyger de mesta bara iväg.. Ska kolla igenom lite papper sedan skoltiden o repetera lite. Känner verkligen att jag behöver de! Jag vill juh verkligen utvecklas som säljare, men då måste jag både få lite hjälp och lägga ner mig lite extra. Vilket jag är villig att göra =)

Kollade precis på dokumentären på 4an, fy fan vad grooose ! Blev så fruktansvärt äcklad att jag lära sluta äta maten, o då käkade jag tacos men fick inte ner ngt när jag såg hur dom såg ut .. Alla fetklumpar o lagringar på huden! huuua! Det är när man ser på sånna program man får en tankeställare, men samtidigt tänker " Hur stor är chansen att jag blir sådär stor?" ..  Jag vet egentligen att den är ganska stor, men man vill väl inte inse det. usch, jag måste börja röra på mig o ändra mina kostvanor en del. Bara jag som kan göra ngt åt mig själv, o de ska jag.. när motivationen finns! Viljan finns där, men de räcker tyvärr inte.. Men snart så =) Det är ju inte så att jag är onyttig heller, men man måste börja röra på sig lite iaf :) De gör bara en massa gott för kropp o själ !

Snart ska jag gå o lägga mig, vill dock inte göra de för tidigt eftersom jag då kommer vara så trött imorgon o de vore juh trist. Lönen kommer imorrn också =) Den är juhalltid välkommen!

Väntar på att Färjan ska läggas ut, vill se de sista avsnittet NU :)

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback