27November

All snö har smält o de smärtar! Det som precis hade blivit så julit ute och jag hade fåt den där mysiga julkänslan... Men nu är den traserad! Bara massa blött ute, buhu! Julfint är de iaf i min lght nu, eller ja , lite iaf :) O finare kommer de bli efter att pappa varit hit med ljusstake, stjärna och gardinstång imorgon! Looking forward!

Idag har jag varit ledig så tog somsagt tag i lite julstäd, hann dock inte långt förrens jag märkte att grejerna låg nere i Torsåker och jag inte hade några verktyg att ta ner fästerna till gardinstängerna för att kunna sätta upp nya. Suck! Men ihop plockat är de iaf, o luktar gott gör de tackvare alla ljus :) Myyys!

Var in till Sandviken och Karisma Spa och gjorde en Ansiktsbehandling, detta är början på en AHAR-syre behandling mot Acne :) Jag hoppas detta kommer hjälpa mig att bli av med alla finnar som jag lyckas dra på mig. Ingen skulle vara gladare än jag om de fungerade. Köpte rengöringsmedel och en dagcreme som skulle vara bra för min hud. Nu ligger allt hos de där ! Längtar tills nästa torsdag då den riktiga behandlingen börjar. Som jag längtat till att få göra ngt åt detta!

Efter behandlingen gick jag ner till Dollar o köpte mig en dörrkrans, gardiner till vardagsrum, girlang att sätta på balkongräcke, doftpåse, tändare, och dipmix :) Sen lindex o köpte franskmanikyr o nagellacks remover. Har inte haft fransk sedan i somras, balen tillomed tror jag! Blev lite hackigt nu när jag målade, men är juh ovan än ..

Har spelat julmusik medans jag donat lite härhemma, de är så underbart :)

Förresten har jag fått en ny lägenhet också, en tvåa på 58,5 kvm på Ängkärrsgatan. Den är väldigt lockande =) Ska meddela senast 5 december om jag vill ha den eller ej. Känner dock att jag måste kolla på den först. Inflyttning är 1a december, men tar jag den blir de nog från 1januari.. Blir nog för tätt at flytta i december, jag jobbar juh väldigt mkt denna månad .. =) sen har jag redan betalat hyran för denna .. hah

Över nyår ser de ut att bli Sälen med Sanna o tha gang, eller Karlstad :) Sälen lockar mer eftersom de blir Karlstad o Tildas 20års kalas den 16-18 januari ! Hade totalt glömt bort att vi from 1januari får gå på Nöjes =)  Jäääää! De ska bli askul! sist jag var där hade jag sjukt kul! Att de är från 20 är ju kalas.. Då blir man återigen yngst , o de gillar vi =)

Nu ska jag kika runt lite.... Lägger ut bilder på mitt ansikte senare, före o efter bilder =)

Hare braaa, tackheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback