28November

Idol är precis slut, mmm jag gillar Robin Bengtsson o Johan Palm :) Dom har ngt som ingen annan har och jag gillar just det. Dock vill jag inte att ngn av dem två ska vinna, jag vill att dom ska få köra sin alldeles egna grej och inte något koncept som idol satt ihop, de är inte dom. I de konceptet passar Alice o Kevin bättre :) jaja, nog om Idol.

Idag har jag haft kul på jobbet (ovanligt va?) ,, Micke o Lelle är helt hyper över den nya Fat Pipe Bow 28 klubban som skulle ha kommit i början av veckan, som dock inte visat sig innanför sandviken än.. Varje ggr de ringer på dörren till kajen så släpper de allt o verkligen, bokstavligt talat, kutar och öppnar för att sedan i ren besvikelse komma tillbaka in i butiken utan klubbor. Jag o Angie fick den brilianta idén att busa lite :) De är juh trots allt bara fredag en dag i veckan, Busfredag även kallat! Vi sprang runt på lastkajen, plingade för att sedan gömma oss under kajen.. haha! Killarna fattade inget, men nog hade de en liten aning allt .. Vi tokskrattade o när vi kommer runt så står Lelle o pratar med Postbilen och när han ser oss brister han ut "Fyfaan, ni är så jäkla kööörda!" .. Haha , jag höll på att dö av skratt! Micke har redan sin hämnd klar, han ska ringa mig tidigt på annandagen o driva med mig :P I wish you good luck!
Lelle sa att han hade frågat "vart är Emelie ?! Snart kommer hon väl fram ngnstans o tokskrattar o tårar rinner" Dom känner mig redan utan o innan :P Men jag älskar mitt jobb o mina arbetskamrater =) haha!

Nu sitter jag o kollar på fredag hela veckan, gillar inte den humorn egentligen .. men ibland släpper även jag till o skrattar lite ;D

Helgen är de jobb både lördag o söndag :) Ska bli trevligt! Söndag är de dock bara jag med extringarna, känns lite pirrigt! Men dom är juh jätteduktiga o vissa har jobbat längre än mig på Intersport så de ska nog gå bättre än bra !Angelica kommer till 1500 efter hennes match..

Imorrn är de inflyttningsfest i Torsåker hos Emma o Peter, de ska bli jättekul! :) Sjukt taggad! Hoppas de håller i sig..

HAHAHA, bonde söker fru ! Jag dööööör .. Jävlar vad bra dom är !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback