6November

Väntar på att maten ska bli klar, kycklingwook med nudlar :) De kirrar gött i kistan de! Mumms..

På jobbet står Handskväggen på schemat, o de är ett jävla pill vill jag lova o med mitt tålamod slutar de inte bra emellan åt. Svär och spottar på handskarna just nu =P  Ska ett spjut upp så ramlar handskarna från de övre ner, osv osv .. O så fortsätter se samtidigt som man ser att de behövs flyttas om o bla bla bla.. Men reslutatet blir bra tillslut hoppas jag =)

Kom o tänka på hur lyckligt lottad jag är som har ett jobb att gå till varje morgon och en lön som kommer in på kontot varje månad. Det är inte många som har ett heltidsjobb nuförtiden, inte i min ålder iaf. Läste tidningen idag o där var de 2 tjejer som tog studenten samtidigt som mig som står arbetslösa. Och kan juh säga att de är inte dom ända som är de i dagens samhälle! Man märker även av kompisar hur svårt de är att få sig ett jobb. När jag läste tidningen så kände jag mig bara så stolt o tacksam. Och det är juh bara en bonus att man trivs så bra som man gör och att man känner att man har de bästa arbetskompisarna som finns :) Njuter o värms av bara tanken!!

Till helgen blir de luuuungt! Ja , jag vet att jag sagt de förr men nu är de verkligen dags att börja tänka på kroppen och sätta den i första han för en ggr skull. Även om de tar emot, så känns de som rätt beslut ( förtillfället). Men jag ska visa att jag kan vara nykter en helg !! För de kan jag!!!! Efter helgen ringde väl lite varningsklockor, att de blev som de blev  vet ingen, framförallt inte jag . Fattar inte ett smack av fredagsnatten! Hur kunde de bli som de blev?

Nu ska jag äta min efterlängtade wook =) Sen är de medium som gäller o efter de sängen så man är pigg o utvilad imorrn och återförenas med handskarna :D

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback