12oktober

Gårdagen var hur kul som helst :) Tog lite tid innan man var på G, men när de väl hände så hände de!
Jag, Johanna o Emma satt först härhemma o bara pratade samt lyssnade på musik. Vid halv 11 kom sofie o vi åkte upp till Robertsholm o Jocke. Där var de mkt trevligt! Sedan styrde vi Depå som bjöd på många trevliga överraskningar.. ;)

Gick hem vid typ 0300, blev en hel del sms och natten tillbringade jag tsm med mina drömmars man! and i liked it..
Gått som på moln idag, o jag klagar inte.. Tyvärr är underbart kort!  men snart kanske de blir mer långvarigt ;P Den som lever får se.

Idag har jag tillbringat dagen tsm med Sändra, o hur mysigt har inte vi haft de på en skala 1-10 då?
Typ 120 :) Vi käkade tacos, lyssna på musik med tända ljus och massa snack! Tog igen lite förlorad tid, hoppas de inte dröjer lika länge till nästa ggr dock. I love you girly!

Nu ligger jag i soffan o kollar nyheterna, men egentligen är de "Se upp för dårarna" jag kollar på. Gillar den filmen :) Lite smårolig sådär.

Ska drömma vidare nu o bara njuuuuta!! ladda till jobb imorgon =) Yes!

- I cant make you love me if you dont.
- Have I told you latley that I love you?


Myggor, nu?! Borde dom inte vara döööööda????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback