13oktober

Nyss kommit hem från jobbet. Shiet vilken seg dag det har varit! Fruktansvärt trött och orkeslös. Sanslöst! Men tur, eller otur kanske snarare, att de inte bara var jag som hade en sådan dag idag. Angelica var inte heller så pigg. Men vi gjorde de liiiite bra iaf. Fixade skyltfönstret och larmade lite kläder.

Sitter o vänar på Sofie nu, hon ska komma hit sen ska vi köpa lite Ben & Jerrys o mumsa i oss :) Känner att jag behöver lite glass idag. Borde dock verkligen diska berget som står på bänken, men jag orkar verkligen inte. Orkar inte göra något alls. Tacka gudarna för att jag är ledig imorgon!

Vet inte alls vad jag ska göra.. Höra av mig eller bara låta de rinna ur sanden? Jag vet juh vad jag vill. Men hur långt räcker de egentligen.. Gillar inte känslan av att inte veta, den här tvekan o tvivlet som infinner sig i min kropp o hjärna.
Vill inte känna, vill bara vara just nu!

Till råga på allt så skulle jag plocka fram en kartong med plastkassar idag och ska böja mig ner, SPRAK.. Självklart sprack mina typ ända jeans! Visst de är lite komiskt, men inte idag.. Jag behövde inte de! Nu måste jag köpa nya jeans också.. Suck! Tur att de blir Karlstad nästa helg så jag kan shoppa loss tsm med lönen :)

I've got feelings for you babe
Do you still feel the same
From the first time I laid my eyes on you
I felt joy of living
I saw heaven in your eyes, in your eyes

Uppskattar att de finns underbara människor som ställer upp och finns vid min sida hela tiden!


I miss your laugh, I miss your smile
I miss everything about you
Every seconds like a minute
Every minute's like a day
When you're far away


Wish you were here
The stove is getting colder babe
I wish you were here
Wish you were here
A battlefield of love and fear
And I wish you were here

-
Jag tycker faktiskt om dig, mer än jag borde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback