14Oktober

Mitten av oktober redan, tyckte de var nyss man välkomnade hösten. Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger de igen : Tiden går så himla fort! Det är nästan så man blir mörkrädd..Hemskt när man tänker tillbaka och inte vet vad man åstakommit de senaste veckorna. Allt handlar bara om jobbet och sedan på helgerna ha så kul som möjligt. Dag ut och dag in, tankebanorna verkar inte förändras här. Men man ska väl inte klaga, det händer juh iaf saker i mitt liv. Jag har underbara vänner som ställer upp och finns vid min sida. Jag har ett jobb att gå till varje dag och har en fast inkomst som varje 25e kommer in på kontot :) Man har de nog bättre än vad man tror o känner... Det är skönt att bara sitta såhär och tänka på hur bra man egentligen har det, jag har hela livet framför mig och tar för mig av de goda !

Visst finns de ggr då man bara känner hur värdelöst allting är, och för stunden kanske det är just det. Men de är då man ska ta fram alla dessa tankar som kommer dagar som denna. Leendet på läpparna gör sig brett och känslan i kroppen är underbar :)

Idag är jag ledig iaf, och de är skönt :) Himla fint väder, så de blir en promenad upp till bruket för att uträtta lite ärenden.. Ska köpa hårfärg =) Oh som jag har längtat till att färga det! Blir brunt med ljusa slingor under.. Har viljat haft de ett tag, men inte tagit tummen ur. Johnanna kommer hit o hon ska fixa det.. Roliga är juh att hon har precis så som jag viljat ha det, utan att jag märkt de :S

Igår blev de massa mys med Sofie. Vi hyrde en film som inte var den bästa kanske, men den gick o se. A cup of Love tror jag bestämt den hette. Vi käkade Ben o Jerrys och pratade.. När klockan var efter 0100 satt vi på youtube och kollade in massa klipp från Bert och Sunes sommar o Jul .. Haha! Gud vad vi skrattade så tårarna rann. När vi var klara var klockan efter 0300. Sofie begav sig hemmåt och några minuter senare ramlade de in ett sms, hon hade glömt nycklarna o lära sova här :) Ja, 0400 kom vi i säng! Liiite sent kanske, men fett värt. Hade så kul igår.. haha! Tack Sofie!

Nu har jag iaf städat vilket var välrigt behövligt o berget på diskbänken är borta! Grym känsla.. Bäddat rent i sängen och snart blir de en liten tripp till Stina o hälsa på tsm med Mamma.

Jag vill ha det jag hade häromdagen, finns absolut inget som slår de!  Jag vill ha dig, och jag vill ha dig nu..

The man in my dreams
My dream man
Mannen i mitt liv
Mina drömmars man





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback