15Oktober

Ligger i soffan o kollar på Bonde Söker Fru. Får mig att sälv fundera på att flytta ifrån lägenheten i Hofors o börja bo på landet med massa djur, och söka till programmet såklart :) Då kanske jag får min älskade karl tillslut ! Men jag vill juh inte ha vem som helst, jag vill ha my dream man! Ahja, man kan inte få allt. .. tyvärr!

Kan inte sluta tänka på honom. Men nu behöver jag lite hjälp, så jag vänder mig till er! 
- Vad ska man göra för att få hans uppmärksamhet?
- Hur ska man bete sig?
- Hur mkt ska man försöka?

Mätt o belåten måste jag tillägga att jag är också, när jag kom hem från jobbet så sprang jag in i köket o började med maten. Var så sjukt hungrig! Var jäklans grinig där ett tag bara för detta.. puh! Men nu har jag ätit iaf o känner hur energin o blodsockernivån börja komma tillbaka till de normala. Ris, Schnitsel, brunsås och fetaostsallad blev de :)
mmm, inte helt fel va?

Underbart att de snart är helg igen! Efter imorgon är de liksom återigen fredag och då är de Itchy Daze på depå.
Jag jobbar dock på lördagen, men jag gör ett undantag för första ggr =P Hoppas de ska gå bra ändå! Ska ta de djävulskt lungt, dumt att äventyra när vi har Bandyns dag på lördag också..

men nej, nu blev jag sugen på ngt sött =/ Blir en mandarin till! måste börja tänka på vad man stoppar i den där jäklans munnen. Usch o fy!!



Have I told you lately that I love you
Have I told you there's no one else above you
You fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles, that's what you do




For the morning sun and all it's glory
Greets the day with hope and comfort, too
You fill my heart with laughter
Somehow, you make it better
Ease my troubles, that's what you do






There's a love that's divine
And it's yours and it's mine
Like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray
To the one, to the one

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu Emelie, du skriver väldigt mkt om denna karl nu. Mitt råd är inte så svårt. Börja med att sms:a lite med han. Sen måste du ringa. De är ett MÅSTE! Ring, ring, ring. Efter ett tag är de bara att du föreslår att ni ska hitta på någonting tillsammans. Nått litet bara. En promenad eller vad som helst? Du märker med tiden om han är intresserad. Men tänkt inte "åh, han svarar inte han vill nog inte" De är bättre att försöka för mkt än för lite. Du har ju ingenting att förlora, Tvärrtom. Lätt Emelie! ;)

2008-10-15 @ 21:18:47
Postat av: Hanna

Håller helt med :D och var dig själv, finns inte många som är så underbara som du är och det kommer han också märka om han inte allt för konstig. Hör av dig till honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback