22Oktober

Helt ärligt så har jag nästan nyss kommit innanför dörren.. Efter jobbet drog jag med Angelica o kollade på Innebandymatch, Alba-Mora. Den slutade 7-7 , bra första av alba. Tog ledningen med hela 6-1 ! Men tappade allt de två sista perioderna, synd. Men bättre med ett poäng än inget tycker jag =) Det var iaf trevligt att komma iväg utanför jobbet med Angelica, tråkigt nog fick jag sitta i jobbarkläderna dock. Men tror absolut ingen brydde sig mer än jag. Är man en arbetande kvinna, ja då är man det !

Jobbet idag har gått både segt o snabbt, vet inte riktigt .. Inget speciellt som har hänt eller som jag tagit tag i! Vågar fortfarande inte göra så mkt som jag vill. Undra när de kommer? Känner mig som en praktikant hela tiden. Frågar om nästan allt ! Men vill juh så gärna inte göra några fel ..

Egentligen borde jag inte slösa min dyrbara tid ikväll med att sitta här.. Har mkt som borde göras helst innan imorgon! Jag ska packa, diska, och städa lite innan min resa ner till Karlstad tänkte jag. Sover i Torsåker imorrn natt så vore juh underbart om jag fick de mesta gjort ikväll, men blir en tripp hit imorrn efter jobbet också, så då hinner jag diska då. =) Packningen ska jag ta tag i nu iaf. Men vad 17 ska man ha med ?! Måste köpa linsvätska imorrn! Måste....
Har inte nämt att jag unnat mig ett par nya jeans va? Måste dock testa dom lite mera innna jag bestämmer mig, dom kändes lite "slappa" även fast de sitter tajt.. Vet inte hur jag ska förklara.. Men dom kommer gå ut sig o då kommer de garanterat bli fööör slappa..De visar sig hur jag gör !

På fredag blir de shopping in the town i love :) Måste inhandla : Byxor, Tröja, Skooooooor, och ngt festligt som jag kan ha på halloween och i helgen ! Ja tack.. men man vet juh hur de brukar gå när man har inköpslista på kläder, ja precis .. Åt skogen!!

Nej, nu ska jag göra ett ryck innan sängen skriker alltför högt på mig! Dags att kolla insidan av ögonlocket ;)

Tjooooflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback