28Oktober

Först ska jag passa på att säga grattis till min allra godaste Dipp samt min äldsta moster Maggan på deras födelsedag :) Hoppas den varit bra för er båda!

Dagen idag hade egentligen inte kunnat vara roligare, känns som om jag skrattat mig igenom hela dagen. Både med och åt Angelica, Niklas o Micke ;) haha ! Haft de bra iaf o minst sagt roligt. Kan inte sluta skratta! Tror nästan skyltfönstret var bäst ändå ;D Det låter inte lika roligt som de är, men jag förklarar situationen ändå.
 
Jag o Angelica stod och klädde på juniordockorna i dess fönster när en dam går förbi och vinkar, jag kan inte låta bli så jag sätter ner mitt huvud på dockans hals och vinkar med denns arm ;P Haha! Hon drar av ett asgarv, likaså jag o Angie. När jag sedan ska gå ut o kolla hur de färdiga fönstret ser ut så gör Angie precis likadant och jag höll verkligen på att dö av skratt! hahahahahaha! Så jävla kul o gulligt.. Kan inte sluta skratta när jag tänker tillbaka på det. Hoho!   Sen en till situation när Lelle stod o testade mössor, han sätter på sig en peakmössa med öronlappar och typ päls ovanför öronen, så helt plötsligt drar han upp de lapparna så de ser ut som fullt med hår i öronen, så jävla snyggt! hahaha! Höll på att dö då med, tårarna sprutade verkligen! SJUKTKUL!

Nu kollar jag på House, ganska bra ändå! Men känner av Masshysterin eller vad de hette, symptomen på dess sjukdom ;P haha!

Nej nu ska jag slita mig, imorrn blir de städning o jag börjar kl 10.00 hela veckan ut nu =) Dåligt gött eller?



'Cuz you know I've got
So much that I wanna do
When I dream I'm alone with you
It's MAGIC
You want ME to leave IT there
Afraid of a love AFFAIR
BUT I think you know
That I can't let go

If you change your mind
I'm the first in line
Honey, I'm still free
Take a chance on me
If you need me
Let me know
And I'll be around
If you've got no place to go
When you're feeling down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback