9 oktober

Har precis slinkit in genom dörren och hunnit ätit ett äpple. Nu sitter jag och ska precis alldeles i typ detta nu gå ner till Hallen o sola. Fan, har varit på Princess varje dag efter jobbet denna vecka men inte bara jag som vill sola. Så har fått vända i dörröppningen var enda ggr. Det som är så bra rör där ! I hofors är de inte lika bra, men bättre än inget antar jag ..

IDag har det gått segt på jobbet, känns som om man inte är till någon nytta alls.. Slipar på min mössvägg som ser ut som kattskit, håller på med mina björnisar som heller inte blir bra och packar upp påfyllningar som är segt .. Men de är juh sånt som måste göras, o jag tycker de är kul .. Men de blir inget resultat! Men de kommer väl säkert......

Funderar på om man ska träna innebandy idag eller inte, har alla kläder på mig och tänkte att efter solningen ska jag göra ett ryck.. Men ah, sen kommer juh den där känslan igen .. Vad gör man på planen egentligen? Förstör för de andra som ska lira match o spela ihop sig. Ja, de är exakt så det känns !

Imorrn är de sexparty hos Pauo o jag är taggad :) Lördag blir de middag hos Farmor i Edsken o sen utgång! Taggad tills dess med .. Nu är de bara de sista som ska göras, SOLA!

Hörs då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback