17september

OJ! Jag är verkligen ledsen att det gått så himla lång tid sedan jag bloggade sist! Men har inget internet i min lägenhet så har inte kunnat blogga. Hoppas ni förstår!

Nu har jag alltså både flyttat och bytt jobb, två veckor har gått och jag trivs jättebra :) Jobbet fungerar som de ska och de är lika roligt att komma dit varje dag.

Egentligen så orkar jag inte blogga, är hemma i Torsåker på besök och känner mig inte så vidare social.
Blir en träff med Pauo senare, de ska bli kul .

Har även köpt en ny mobil idag . Sony Ericson w350i (tror jag de var). Den är grym o nu har jag äntligen skriva ordentliga sms :) Thats great!!

Ledig dag idag o nu ska jag kolla om de går att fixa internet, men tror de är försent för dagen. Gasch! lite tufft....Vill verkligen ha bredbandet helst igår!!!

Äh, vill bara säga att jag saknar er tjejer! Mer än mest .. Jag tänker på er varje dag och hoppas vi ses snart =)
- LOVE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback