24september

Nu har de inte blivit mkt bloggande alls senaste veckorna, men jag har inte haft tillgång till internet sedan jag flyttade. Har inte haft tiod riktigt att fixa igång de heller, men nu har jag tagit mig i kragen och fixat det :) Förhoppningsvis ska jag börja uppdatera här somvanligt igen! Så gott jag kan, allt hänger på tiden..

Som jag förklarade i tidigare inlägg så har jag både flyttat och bytt jobb, allt har gått fantastiskt bra och de känns super :D Har bott in mig och kommit någorlunda iordning, visst är de vissa saker som fattas men de är inget jag prioriterar just nu. Känns iaf toppen!

På jobbet är de fullt upp, shiet! Vi låg lite efter ett tag, men nu har vi jobbat ikapp och har allt ute som ska vara ute inför helgen. De känns bra. Sen är de väl inte så mkt till ordning, men de får man fixa vart eftersom.  Känner att jag vill göra så mkt i den butiken, men de går inte pga platsbrist, för lite lokal alltså.. Men får se hur de blir! Kul har jag iaf o det är huvudsaken :) Dagarna går på som bara den och bussresan är mer än skön! Love it!!..

Sofie har precis lämnat mig i ensamheten just nu, vi har kollat på lite idol och Oskyldigt dömda, en annan satt mest vid datorn o var osocial ;P Men de får hon tåla.. hehe ..

Nu ska jag sova innan de blir alltför sent. Dumt o vara trött på jobbet!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback