25september

Har nästan precis kommit hem från en innebandyträning, skönt o vara i rörelse efter några månaders stopp ;P Går dock inte så himla bra, men än är man juh fortfarande lite ringrostig och de får man juh ta. Man kan juh inte lyckas på en ggr!
Har gjort 2träningar denna vecka o de är så skönt!! Nu gäller de bara att ligga i. Snart blir de att lösa gymkort för att kunna forma kroppen lite, även simning står på schemat.  Nu jävlar blir de åka av!

Jobbet har gått bra idag, var lite stressigt ett tag för de var så sjukt mkt folk. Tror alla nästan glömt bort att lönen kom idag, lunchen blev efter 15.00 och de var full fart vid skoväggen. Spec när vi hade specialpris på Adidas Superstar för våra medlemar och skorna kom inte förren på förmiddagen när dom egentligen skulle ha funnits på plats under gårdagen. Men vi lyckades bra med de med! Vi gör de bra på Intersport!
Har även fått upp så mkt som de går just nu att få upp iaf, känns bra. Nu vill jag bara att Angie ska vara klar med sina modevisningar så vi kan börja lösa platsproblemen och få ut de sista från lagret eftersom de kommer nytt imorrn och på måndag. Bajs centralpåfyllning! Den uppskattas inte alls av mig. Men vad gör man?!

Sitter o lyssnar på nrj ihopp om att låten som jag beundrat så länge ska komma så man får reda på vad den heter, men icke. De är störande och snart ger jag upp för att hoppa ner i min säng o bara njuta av sömn :) Imorrn börjar jag 0900 eftersom de är fredag, o denna ggr ska jag inte blanda ihop dagarna som jag gjorde förra veckan....

Till helgen vill jag gärna hitta på ngt, vill absolut inte sitta här hemma en kväll. För tråkigt! Räcker med att fredagen blir lugn eftersom plikten kallar på lördag. Får se vad som styrs!!

Nej, nu ska jag kika in på bilddagboken o snoka en snabbis innan de blir till att skalla kudden.....

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback