26september

Har varit en minst sagt hektisk dag på jobbet! Sandviken dagarna har satt igång o de är folk överallt, men de är såå kul :)
Morgondagen lär innebära minst lika mkt drag o försäljning! Me like!

Nyss kommit innanför dörren, har varit o käkat tacos hos Erica o Andreas :P De var gott och mättande! Vi kollade lite på dobidoo sen cyklade jag hem. Erica skulle sova och jag måste väl också göra de egentlige, men just nu är klockan på tok för lite. Trevligt var de iaf :)

Nu har jag äntligen fått tag i min älskade låt ! När jag hörde den spelade idag slet jag mig från kassan och skyndade ner till datorn för att kika vad den hette. Armin Von Buuren & Dj Shah - Going Wrong , jag gillar den :)

Inget bra är de på tvn heller, suck. Inga på msn, alla är väl ute o festar förstår jag. Jag vill också ! Får se vad morgondagen har att bjuda på. Den som lever får se !!

Aja, idag ska jag inte vara så dryg o skriva ett långt inlägg..

Vi hörs mina älskade :)



Over and out, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback