30september

Tiden bara rinner iväg, imorrn är de 1oktober (?) och jag vette katten vad man åstakommit de senaste månaderna. det går så fort att man inte ens hinner stanna upp och tänka till lite. Känns som om de var flera årsedan man gick nere i Forshaga på Akademin, tyvärr. Men allt bara försvinner, är rädd för tiden. Vill tillbaka, vill uppleva allt igen! Klassen, skolan, kompisarna, festerna, killarna, upplevelserna, äventyren, de förbjudna .. Ja allt!

Absolut att man måste gå vidare i livet, de handlar inte om de heller, men jag vill ha alla samlade runt mig och gå vidare med dom. Det gör vi, men inte samlade. Aja, kom bara att tänka på allt de underbara man haft. Man får helt enkelt blicka framåt och tänka på de underbara (?) man kommer ha också kanske. Åren på akademin var iaf de bästa i mitt o många andras liv :) Vi får uppskatta att vi ens fick uppleva dom och göra det tillsammans..

Somsagt är jag ledig idag, har städat undan massa skit nu på morgonen. Man är juh som en pensionär nuförtiden, sover inte en sekund längre än 0800 och de är tråkigt. Gick upp o käka frulle, fixade lite med datorn o städa. Har tvättid nu och håller på att göra iordning korv med bröd :) Dom är nog brända i stekpannan nu, känner nästan lukten av bränd korv... Snart blir de iaf en promme med Maya och Pauo, sen solning ! :) De behövs verkligen! usch hur man ser ut, jag som var så duktig o hålla i det ett tag, sen var de ngt som sprack.....

mm, jag har faktiskt börjat tycka om svarta korvar, eller dom får inte vara kolsvarta men lite färg gör nog ingenting ;) Korv me bröd och ketchup och räksallad :) Loka päron på de, drömluncehn de =)

24 oktober bär de nog ner mot karlstad igen :) måste bara byta bort lördagen, men de borde inte vara nå problem skulle isf vara för att de är löning.. Hoppas ni andra tjejer kan då också :) denna ggr styr vi arena med tvåorna , nej förlåt! 3orna blir de ;P

miss you!!

Kommentarer
Postat av: tilda

Jag får ont i magen när jag läser inlägget. Jag hoppas verkligen att det blir av att ni kommer nu. Allt är så tråkigt och tomt här i Forshaga utan er !

2008-09-30 @ 14:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback