10April - Glad Påsk!

Jaa, jag börjar detta inlägg med att önska er alla en riktigt Glad Påsk :)
-Säger man Önska egentligen??

Gårdagen, säger bara oj oj oj ! Kom till folkan vid 00.00 o de var sån sjuuuuk kö. 40 min tog de innan vi kom in, o folk snackade om att de var lite folk som skulle ut . Pöh säger jag ! Nykter blev man juh påvägen in  typ , men ändå så röjjde vi dansgolvet o sen var de slut. Hann liksom inte med så mkt mer. Men trevligt o roligt så länge de varade iaf :) Ohjaa!
Mkt trevlig start på påsken om jag får säga det själv.


Nu sitter jag hemma, känns knappt att man var ut igår . Vaknade vi 7imorse o var dyngpigg! Kunde verkligen inte somna om , då börjar man messa runt lite o sen blev de samtal men Sändy i en timme . Somnade senare på soffan en stund o de var mkt skönt. Tvättar gör jag också dagen till ära :) Det ni!

Om en timme kommer mamie o hämtar upp mig o då styrs kosan mot fielden o mormis för massa påskmat :) Gud så jag längtar .. Hoppade frullen så jag ska kunna äta mera ! oohh , taggad som få! Yes iam  .. Jag menar, lite mat sitter juh aldrig fel ;D höhö!

Jag önskar jag kunde glömma dig, gå vidare o sluta hoppas! Men jag kan inte , nånting inom mig säger att de kommer bli bra. Det behöver inte betyda att de blir vi , men jag vill så otroligt mkt att de ska sluta så. Varje ggr jag tänker på dig blir jag alldeles varm i kroppen. Fan, jag kunde vara mig själv med dig. Du är den ända jag kunnat vara det med. 
aja, som man säger i israel, Shit happens!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Om inte killen snart inser vad han gå miste om så är han dum !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback