14April

Precis lagt mig tillrätta  i sängen, datorn fick bli mitt sällskap :) Alltid lika trevligt . Mkt skönt iaf, känns som om de var längesedan jag la mig sågär tidigt . Men efter helgens 4dagars kan de behövas!

Det har varit en galen helg, rent ut sagt ganska sjuk. Men ändå så fruktansvärt roligt! :) Jag känner inte av åldern alls måste jag erkänna. Fan, känner mig pånyttfödd faktiskt! Trodde jag skulle må skit, men idag har jag mått bättre än tidigare veckor. Vet inte vad de beror på? Trött är man juh absolut, men inge mer. ,

Tordag blev de somsagt folkan, de var juh trevligt kul o massa blandade känslor. En sak är säker iaf, min kärlek för dig kommer aldrig försvinna..

Fredag ropade gästis efter mig, men först en påskmiddag hos mormor o morfar :) Mkt trevligt! På gästis var de lite oväntade personer, men i de stora hela hade jag mkt trevligt!

Lördag, jobb! Lite segt att komma upp, men väl uppe gick de kanon! Jobbade till 15 sen var de bara hem att svira om för påskmiddag med kära familjen :) sen utgång på Hangloos i gävle med tess o sändy! Mkt trevligt.

Söndag vaknade jag vid 11.20 , skulle åka till farmor o lumsheden 11.50. Bara att runa ner till duschen, sminka sig o åka de :P Bjöds på mkt god mat o jag åt så jag nästan storknade . Mumms! Sen åkte vi hem till Erica o Andreas, grillade lite för att senare bjuda över Madde o Tomas, grymt roligt! haha .. Vad vi skrattade! Låt oss säga att Tomas är lite speciell ;P höhö!  Drack lite gott även denna kväll, men stannade hemma från Lobby. Dock hade vi mkt mys!

Ah, de var min helg det..

Somvanligt har massa tankar passerat mitt huvud, men ska låta er slippa dom. Samma dravel som tidigare!
Men ah, jag kommer alltid att ha en kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback