1April

Mmm, april april din dumma sill ! Den har man inte fått höra en ända ggr idag, o inte sagt heller.. Gud så tråkig människa jag är!

Idag på jobbet har de gått riktigt smärtfritt, jag gillar när Henke är uppe o jobbar i butiken och styr upp en massa så det händer lite. Har jobbat på bra o de har varit roligt :) Sålt en massa saker, fattar inte varför jag inte gör det oftare? Kul med uppskattning också. Inte varje dag man får det ! Bara att suga in o svälja antar jag ..

Alltså jag vet inte vad det är jag gör fel, men det känns som att allt går åt helvete.. Varför kan inte allt bara få kännas bra för en ggr skull. Kan man ta nå piller som gör att man slutar tänka en massa o bara låta allt vara. Sluta lägga energi på onödiga ting.  Det ända jag tänker på nu är " vad har jag gjort för fel" .. Varför blir de alltid såhär, det lär vara mig det är fel på annars borde de juh gå bra någongång tycker man . Men men , jag är van så nu är de väl bara att gå vidare.
Im dead!

Imorrn efter jobbet är det Lioness modevisning så jag o Angelica ska jobba ända till 2200 .. Men de ska bli kul, slippa komma hem o tänka en massa.. Blir bjuden på mat o får betalt, jag gillar när de är så :) Gratis är gott ! Får se när man kommer hem dock. Sen är de fredag, o efter fredag är jag ledig :) Nice!

Veckorna går så snabbt, hua .. Men skönt de med, om man inte visste att varje dag som går är man en dag närmare pension !  Det skrämmer mig .....

Sleeepy time nu , men ett sms vore juh trevligt .. En liten förklaring, eller ja svar på min förklaring iaf ! Sen om den blir trevlig eller inte är juh en annan femma .. suck! Blåögda flicka ..

En sak som var mkt trevligt idag iaf var att jag av en ren slump träffade på Pontus när jag gick från jobbet :D Mkt roligt! Jävlar i min låda var förvånad jag blev att se han där utanför .. Pratade lite o så :) Gasch, jag saknar skolan! Sen när jag satt på bussen hem hade jag en bra magkänsla hela vägen, de var trevligt ! Tänk vad mkt något så lite kan göra !


Hörs en annan dag ..


Kommentarer
Postat av: erica

Sluta änta på sms hela tiden.. Gå vidare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback