20April

Mmm, då var det bara 3månader kvar tills jag fyller tant.. Puh! Känner mig verligen gammal o grå .. :(
Men de finns juh folk som har de värre ;P

Idag tog jag en sovmorgon, gillar inte att göra det egentligen. Dagen går så snabbt då! Men upp kom jag vid 10.30, runade ner till tvättstugan o slängde i lite tvätt. Sen hem o städa o plocka lite. Tur man har en damsugare som fungerar felfritt ! inte ... Man skjuter bara runt allt grus o skit, men aja .. Så om ngn vill så får ni gärna införskaffa mig en sopborste, eller varför inte en ny damsugare ? ;D¨

Nu sitter jag bara här hemma, sjukt tråkigt.. Skavsår så de lockar inte att ta en promme även om vädret är hur fint som helst. Men de är kyligt ute, ska sätta mig på ballen ens stund, hoppas på att få lite färg. Men jag äter för lite morötter känner jag , blir juh inge brun nå mera. Bättre när man gick i skolan o hade ett fett salladsbord, då levde man på rivnamorötter o vitlökssås :D mmmmm! o brun som fan vart man när man solade också .. plus i kanten där ;P

Ska träffa Johanna senare också, men som alltid brukar de bli framskjutet .. Hoppas de blir av idag iaf :D

Näe, duschen nu kanske .. så man får lite styrsel i huvvet, puh vad jag hatar elektriskt hår! Bläääääää... o fy vad jag hatar att gå ofixad ! värsta jag vet .. mot duschen !


Godnatt min skatt ;)

Kommentarer
Postat av: sara

de är fan inte rolig att va tant.. ;P saknar dej emlan. känner att ja behöver träffa dig och lätta mitt hjärta!du är underbar, glöm aldrig det! LOVE YOU!!!

Postat av: Jompur

Haha sätta sig på ballen och få lite färg, det låter besynnerligt Emelie :P

2009-04-21 @ 09:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback