4April

Underara väder :) Blir Gävle nu med Sändra, ska kika på en skinnjacka .. Känns som om de är ett måste just nu!

Gårdagen var mer än lyckad.. Åkte ner till Jansson o "Kolla" hockey med Johanna. Mkt trevligt :) Blev några glas vin o ngn cider, sen åkte vi vidare till depå. Inge vidare drag, men ack så roligt. Träffade på Ericas Emma o Marie, inte väntat ! Vi röjjde iaf dansgolvet. Träffade lite annat folk också. Jätteroligt! Supertaggad på en till depåkväll faktiskt, men vi får se vart vi styr kosan ikväll. Om de äns blir ngt !

Fick ett efterlängtat sms , shieeet! Hade verkligen inte väntat mig ett sms från dig , men du gjorde min dag iaf kan jag säga. Ohhh ! Vad händer härnäst? Känns som om inget kan gå fel idag.

Nu ska jag dricka lite vatten o ta en alvedon så jag orkar med dagen :P

pepppepp, wooopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback