7April

Tankarna spinner i mitt huvud sedan helgen .. Mkt händelserik inom många områden ! Nu är man förvirrad igen, mer än vanligt. För stunden var de roligt, men nu när de satt sina spår är de inte lika kul längre. Det ända jag tänkt på de senaste veckorna, månaderna, åren är du . När ska de försvinna? Förstår inte hur man kan ha så starka känslor för någon man inte haft ngt tillsammans med på över 2år, 3 till sommaren. Vi har inte ens träffats ! sjukt egentligen, men så är det . Somsagt så hoppas jag fortfarande, jag lever på hoppet ..

Men helgen var mkt rolig, fredagen var grym :) haha! Lördagen spenderades inne i Gävle med Sändy, otroligt väder :) Men jag var trött så orkade inte handla ngt, åt mat gjorde vi iaf . Sen åkte vi hem o dolade lite.. Sen korkade man upp ! Vi hade våra djuupa samtal o sen begav det sig mot Depå. De var lite mer folk än fredagen, men ändå var de roligare dagen innan .. =)

Jag är galet trött, men jag får skylla mig själv när jag släpper lös så mkt på helgerna :) hah! men de är det värt.. Gäller att passa på medans man kan . Men de får inte gå överstyr! 

Nu taggar man till torsdag o folkan, hoppas de blir kul :) Synd att man jobbar hela dagen, förstår inte varför vi måste ha öppet ända till 1800 .. Men säkert många som ska handla då! De visar sig .

Näe, nu ska jag glutta vidare .. Hörs då folkeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback