11Augusti

Dag 2, semester

Vaknade 09.30, men kände mig inte tillräckligt pigg för att gå upp så somnade om. Vaknade väl igen vid 11.00 o kände det var dags att röra sig ur sängen. Gjorde frukost o satte mig framfört tvn o datorn. Härligt! Bara slappa . . Fick sen lite panik, måste bädda rent i sängen, diska, städa . . Såg fördjävligt ut här hemma! Ofta det gör det och jag förstår aldrig varför!

Nu har jag städat lite till o från hela dagen iaf, sovrum o kök är mkt fiiint nu :) Nästan så jag längtar till kvällen då man får slänga sig ner i nybäddade sängen o känna lukten av sköljmedel o reent . Det är kärlek på hög nivå!
Har lagt ner lite tid på matlagning också, gjorde en kycklinggryta med ris. Ofantligt gott ! Ibland förvånas jag ganska mkt över mig själv. Satsat på fel yrke? Nåväl . .

Har fastnat vid datorn igen, ett beroende man har. . gaah! Borde göra om designen här på bloggen också, är sugen på lite nytt. Men vet inte om jag orkar! Sist tog de juh för17 hela dagen =P Inte så duktig o smart . .

Ah, man ska väl gratulera Prinsessan Madeleine o Jonas Bergström också :) Förlovning o allt.. Guuuud vad roligt för dom. Jag blir så glad o lycklig när de går bra för andra. spec på kräkledsfronten, nej förlåt kärleksfronten . ;P
Inte är jag nå desperat inte !

kom på att jag har tvättid 0700 imorrn .. . kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback