16Augusti

Dag 6 , semester

Nu har de gått några dagar sedan sist, men har inte haft lust att skriva . .

Torsdags var jag o emelie på grönan :) Måste erkänna att man vuxit ifrån de där med karuseller, även fast de var mkt roligt! Men jag vill ha nå värre, tyngre, mer snurr osv. Insane var juh helt galen iaf, o jag älskade den!  Vi åkte även fritt fall 2 ggr, mkt bra gjort! Vi åkte hem o mellanlandade i uppsala, dont ask way ;) Emelie gick in i väggen, bildligt . Sjukt roligt! haha .. Spöregn när vi rörde oss mot stan, snacka om flyt man hade ! Väl hemma somnade vi ovaggade, grymt underbart.

Fredagen var de fest i råbacka hos Maria Sjö, mkt trevlig tillställning med lite spel o snack. Hon den högljudda, den tackar vi för! =p Blev några glas för mkt, men kul hade jag. Depåstopp o shejkade våra lurviga. Lite luddigt !
Vaknade upp på lördagen o mådde inte bra, men de redde upp sig ganska snabbt. . Crusing o utgång! Mkt roligt även de, även om de var lite segt i början. O vad vi inte gillar kosken! ujja. . Satt på ballen o bara myste . Sen titta de in lite folk så vi flyttade in för att alla skulle få plats. Vi hade inte flyt med vädret, men vem fan bryr sig? . . Twistade en massa, tror mina skosulor är lite brända . Luktade iaf bränt gummi på dansgolvet, så mkt öste jag o Soffan :) Andreas o Erica var inte sena med att joina heller.

Idag har de varit en mkt lugn dag, suttit o uppdaterat på fejan iprincip hela dagen . Gah! Tråkigt liv. Men Sofie ringde o vi styrde kosan mot valbo, var lite motigt en sväng där. Men de gick bra :) Tacos med Soffan såhär på kvällskvisten. Sen kikade tjejerna förbi, vi fick ett litet nyförvärv dagen till ära! Sändy joinade oss =) mkt trevligt ! Vi kollade på The last house on the left, sjjukt bra film. Brutal, men ändå bra ! Damn vad en film kan väcka känslor hos en. Rekomenderar den starkt!

Nu ska jag gå o lägga mig!

tjintjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback