18Augusti

Sitter hemma under mitt Brynästäcke, är måttligt road. Lars W spelas just nu från mina högtalare ! Karl kan .
Den stora fråga är juh vad man ska underhålla sig med tills sängen ropar ? Kanske städa, kolla tvättid o pyssla om min käre lägenhet. Men de är juh så förbannat tråkigt!

Idag var jag som tidigare nämnt in med Evelina till hennes skola, yrkesakademin i falun :) Stackaren var jättenervös ! Efter så kände hon väl inte alls lockad till att gå där, mest för att alla hade någon de kände i klassen. Men man måste ge det tid, jag vet att de är svårt o tro nu. Men de kommer bli bra :) Annars finns de andra alternativ! Skolan o linjen är dock perfekt för henne. Jag hoppas hon väljer att vara med denna vecka iaf! Lite "lära känna aktiviteter"  osv, Jättejobbigt o inte känna någon, men man måste våga för att vinna ! Någon eller flera gånger i livet kommer vi alla att vara där. Själv flyttade jag mest bara för att jag lära då ta kontakt med människor, vilket jag aldrig annars gjorde. Visst är de olika för alla, men jag var verkligen inte social innan Forshaga, mådde sjukt dåligt i mig själv osv.
Evelina, du klarar av det om du ger det tid! Jag vet det . .

Medans Evelina var på sitt upprop så gick jag på stan, hittade ett par baggyjeans (vart ska jag inte säga ;) ) Dom följde iaf med mig hem o det känns bra att jag hittat 2par nya jeans. Annars springer jag bara runt i leggins! Vi lunchade med två mostrar o en kusin, de var trevligt! =)

Fyfarao vilket väder det är, men skönt också :) Slipper man göra så mkt, även fast jag vill göra saker ;P Svårt det där!

Ähh, får väl lägga upp lite bilder o så på fejjan sålänge då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback