21Augusti

Kom o tänka på en sak, såhär i gymnasietider . . Den 12Augusti 2005 flyttade jag till Forshaga ! Det är 4årsedan nu . . Gaah! Tiden går snabbt..

Min semester har också gått otroligt snabbt :(   Får ont i magen när jag tänker på att jag ska tillbaka till jobbet på måndag. . Iofs så har jag haft ont i magen varje dag sedan semester började för att jag inte velat gått tilbaka . . Men man måste jobba , sånt är livet :) O det kanske blir jättemkt bättre nu när alla ordinarie är på sin plats o jag slipper styra o ställa så mycket. Det är inge kul! Jag vill bara jobba o bestämma över mig själv. . Men innan jag ska börja tänka så mkt på jobbet igen så ska jag ha roligt i helgen :) wii!

Jaa, idag är man uppe med tuppen! Vaknade av att de ringde på dörren . . Ungen här brevid tycker det är jätteroligt o plinga på hos mig. Gasch! Jag blir tokig på han . . Vaknade häromdagen av att han o hans mamma stod i trappuppgången, 4ggr o massa dubbelplingningar på min dörr ! O mamman gör inget, klockan var då 0800. O jag är för snäll( Ibland kan jag också vara för snäll)  för att gå o säga till. Men nästa ggr tänker jag faktiskt gå o säga till . Faan! Blir tokig . Måste tillägga att dessa inte är födda i vårat land. Barnet är lite speciellt i sig, i förrgår när jag skulle gå till Hanssons så var de ute o direkt när jag kommer genom porten så springer killen fram till mig o tar min hand, kollar upp i mina ögon o säger HEEJ !. Öhm, hej på dig du , kläcker jag ur mig o flinar lite.. Vad har jag gjort för att han ska gilla mig? Spelat hög musik o haft fester!? haha .. Man börjar juh fundera...

Ska klä på mig lite kläder nu sen så blir de till att uträtta lite ärenden .. En klippning skulle behövas också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback