22Augusti

Tjohooo!

Har precis kommit hem från bruket, var upp på glasbanken en sväng ,även ica fick sig ett välbehövligt besök :)
Nu håller jag på att laga lite mat, slog på stort idag då jag kände att jag avr sugen på en riktig lördagsmiddag, iofs lite tidigt på dagen. Men iaf :)

Blir Potatisgratäng, kyckling, bea o vitlöksklyftor (min stora passion i livet)
Känns lite för fint för att äta det själv, men är man en ensamstående dam i sina bästa dagar så får man gott göra det. Kan juh inte bara äta korv m bröd bara för att de är mindre fint o jag är själv.. Nej, sån är inte jag!

Igår var vi in till Gefle, det var mkt trevligt :) Jag o Ida drog en dejt inne på donken i sandviken först.
 GUD VAD GOTT!
Sen åkte vi in till Sandra, efter lite filkörning, många blinkningar o tveksamhet kom vi dit :P
Där bjöds de på rosé o trevliga små tjejer! Vi pratade o  myste lite sen gick vi till Tanten. Regninga natt hade varit en passande låt o spela , men nej. .

Vi drog senare vidare till CCpuben där vi skulle träffa J , eller Ida skulle träffa honom. Jag var mest där för musiken ;) haha! Det var mkt roligt o det bjöds på många skratt. God drink blev man bjuden på också. Sötaste o starkaste i baren, jajjemän.. Tyckte den beskrivningen passa in på mig, tydligen så mena J att de var drinken ! ;) aja, är inte bitter för det. Den smaka gott iaf, o de är juh huvudsaken!

Ikväll ska jag o Ida ta igen att hon inte fick dricka under gårdagen.
Vi kommer få de mkt trevligt o hoppas några vill joina oss.
Karin, Jennifer o Sofie ?
Johanna vore superkul om hon kom, eller om vi ev tittar förbi därnere. Marcus fyller år idag , grattis till han =D

Vad tycker ni om min centrerade text ? Jobbigt?
Förövrigt hade jag besökar rekord igår, superkul! Men som jag tjatar om bloggen på fejjan är de väl inte så konstigt ;) Men vore juh en dröm o kunna tjäna lite pengar på bloggen, då lär man jobba o anstränga sig lite också ! Annars kommer man ingen vart här i livet.

RACCON ÄR WASHINGBEAR PÅ ENGELSKA!

      










Kommentarer
Postat av: MUM

det där såg ju mumma ut, du duktig du, kanske har lite av mina talanger:)

2009-08-22 @ 18:10:19
Postat av: Pernilla

Det är väl klart att man ska unna sig fat man är ensam =P Hur vore livet annars? DÖTRIST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback