22December

Long time since last time, again!

Ska sluta ursäkta mig för den dåliga uppdateringen eftersom den inte blir bättre, men snart står man utan jobb då kanske det finns tid o ork att lägga ner lite här. Vem vet ?!

Vet inte vad som hänt sedan sist mer än att jag jobbar nästintill dygnet runt, okej nu överdrev jag. Det finns dom som har det värre än vi , men såhär före jul är det sjuktmycket jobb, extraöppet hit och dit. Men det är kul :)
Tro det eller ej !

Imorse hade vi julfrukost på jobbet innan öppning, mysigt o roligt :) Som alltid med mina kära intersportare ! Vet inte hur jag kommer klara av att leva en vardag utan dom ;P haha! Så mycket som man skrattar tillsammans med dess eldsjälar är helt ofattbart, älskar varje sekund. . Nästan! Sen att dom skrattar åt mig o inte med mig är väl något jag får bjuda på, sålänge jag har kul också ;)

Jobbar imorgon o på självaste julafton, annandagen o tre dagar in på nästa vecka sen går jag hem ! =/ Men ska få massa tider i Januari också, så det känns mycket bra bra mycket bra :) Sen blir de hårdkörning med körkort!

Är klar med julklapparna till familjen nu också, känns skönt :D Nu är de bara gott till mig själv som ska inhandlas imorgon kvar. Försöker, helt utan resultat också, hitta en klänning att ha på juldagen då de vankas utgång. Men storryggad som man är finns de helt enkelt inte någon butik i sandviken som har en som passar min feta mage o breda rygg. Aja, får rota i garderoben =/ suck!

Julafton spenderas först på jobbet o sedan hemma på Ängsvägen, ska bli mysigt o bara vara med familjen :) Senare kommer släkt på lite fika. Julfirade är inte min starka sida, men iår när vi fått ett tillskott kanske man uppskattar det mer . Det visar sig :)

En bild säger mer än tusen ord, så varsegod ;



You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback