5December

Vill först o främst passa på att tacka alla som gjorde det möjligt för Kalle att stå i finalen :) Ingen är nog lyckligare än jag! Tack . .

Nu står jag på jobbet, ensam . . Ganska läskigt, men snart kommer ligan igen o då ska vi ha lite mys innan vi beger oss till Gefle o Intran. Där bjuds det på bartender, wiispel och massa trevliga arbetskamrater :) Kommer bli en bra kväll! Käk på Brända sen o efter de vet jag inte vart kosan styr, goya eller heart ! Yeah, behöver jag säga att jag är liiite taggad? Bullzeye ! Sen om vi ska vara lite sentimentala så är de faktiskt min sista riktiga fest med intran-gänget, så nu ska de slås på stort.

Har varit lugnt annars på jobbet :D Men tycker julruschen kan komma igång nu, faktiskt . . Komsi komsi!

Var in till valbo häromdagen o köpte julklappar, dock bara till mig själv :P men de tyckte jag att jag var värd !

Åh, nu tycker jag mina bästa arbetskamrater kan komma nångång !!

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback