17Januari

Korv med bröd just nu :) Skönt med ledigdag imorrn, slipper man laga matlåda! Höjdpunkten ..

Andra avenyn, de är egentligen inte så bra .. Men ändå bra! Vet inte .. Men finns inge bättre på tv just nu. Sitter o laddar hem Benjamin Buttom filmen o 183dagar, tycker den dokumentärserien verkar intressant. Missade den i måndags . Liite synd, men tack för piratebay!

Dagen på jobbet har gått bra, haft fullt upp! Som vanligt, men somsagt är de roligare när de är så än när det inte finns något alls att göra. Henke tyckte även att min exponering såg mkt bra ut :D Jag blev grymt glad o självförtroendet fick sig en kick.. Nu är jag superladdad att fortsätta bygga om! Sjuuukt snygga grejer har kommit in nu. Vårjackor, ooooh! Vill helst köpa alla! Men en är klappad o klar, undanlagd åt mig. :) Ska försöka sätta mig ner o tänka hur jag ska bygga damavdelningen :D På torsdag ! Grabbarna gör säkert det jättefint imorrn så jag slipper bygga om, vore ganska underbart de med faktiskt! Dom är så duktiga mina killar =P

Sen kan den där grannen dra åt helvete! Ungarna skriker o grinar, mamman skäller o skriker. Ja, det blir säkert mkt bättre av att skrika på barnen! usch .. Barn ska inte bo i lägenhet!

Sjuktladdad på Peace and Love i sommar, ngn som vill följa med ?!

Harebratackhej!

ps. imorrn blir de de Kreuger o Emeliemaister dag :) Ska bli suuuper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback