19Februari

Omotiverad o oinspirerad är dagens huvudord!
Ingen bra dag på jobbet, var laddad till max imorse o gjorde de vanliga sysslorna.. Räknade kassan, städade, poppade musik o började bygga. Sen tog de totalstopp! Kände att vi fått mkt till junior så skulle vara duktig att göra iordning den avdelningen lite, blir alltid att man glömmer bort de eftersom den ligger längst ner i hörnet. Ingen som städar o plockar där. O fy vad mkt de är att göra! Vi har så mkt kläder på sådan liten yta på junior, vet inte hur jag ska få de bra..
Ge mig mera tiiiid!!  Vill kunna stå o filosofera, göra om lite, göra fel o rätta till osv osv, men de hinner vi inte med. Lagret är överfullt med grejer så nu är de trycka som gäller.. Ohförbannat vad jag hatar de!! 
De är i sådanna här tider de blir stökigt o ostrukturerat i vår butik. Bara allt kommer bort från lagret så är alla nöjda utom jag! Suck, men de är väl en vanesak. Men jag vet juh hur länge grejerna blir stående på en o samma ställning vid provrummen utan att ngn tar tag i det. Man glömmer liksom bort att det finns där! Men imorrn måste jag sätta fart .. Både på junior, peak o herr.. Ah, ni ser! Är de konstigt att man tappar motovation o inspiration när man har så många måsten, fast dom sätter jag på mig själv. Jag skulle ju egentligen bara kunna hänga ut o se glad ut, men de kan jag inte .. Så då skiter jag i allt ist. Typiskt mig .. Usch! Sen är man juh ett jävla kontrollfreak, kan inte låta ngn annan göra de heller eftersom jag vill kunna fixa de själv. Därför borde jag sluta gnälla också ... GnällEmelie!

Nu ska jag kolla på Changeling, hoppas den är bra :)
 
Imorrn är de HC som gäller, hoppas jag får ngn salva som hjälper. Börjar senare imorrn vilket ger mig världens sämsta samvete .. Bläää! Vi är så få o Lelle skulle vara ledig för att åka iväg med Jenny, så måste jag dit o krångla.. Suck! Förlåt ..

Men jag tycker  iaf väldigt mkt om mitt jobb o mina arbetskamrater även fast de låter som om de vore annat ibland. Men man måste få påpeka, tycka o tänka . De är juh de min blogg är till för  <3



De blir Hanna o jag den 7e iaf :) Hoppas Sanna o Sara vill joina också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback