19Februari

Gick upp alldeles för tidigt, suck! Nu hade man nästan nyss kunnat gå upp... Vet inte varför jag missbedöme klockan  idag, men ahh ..Sånt som händer, även för den bäste antar jag =P

Har linser dagen till ära o kan säga att jag endast ser bra på långt håll. haha ... Ser knappt vad jag skriver nu, lite störande.. Men vill testa att ha dom idag :) Inte haft de på väldigt länge, ah igår men de gills inte ... Höhö!

Idag skrev jag iaf Februari .. Börjar komma in i att de är den månaden nu ;) haha... Vet inte om ni kan se mitt tidigare inlägg om att jag tog fel månad på rubrikerna? Jag kan iaf inte se de trots att jag uppdaterat 2 ggr..

Torsdag idag, fredag imorrn sen helg :) Jobbar lördag sen är man ledig Söndag--Måndag, mkt mkt mkt sköönt!

Kollade på Benajmin Button igår, vilken skööön film ! Kanske liiie lång , men den gick hem hos mig iaf. Tänk om man kunde växa såsom honom, från att födas gammal till att växa o dö som späbarn?  Ah, mystisk film egentligen, men många fina scener.. Oh jävlar vad snygg Brad Pitt är !!! Har aldrig tyckt det.. Iofs har jag inte sett många filmer med honom, meeeen ggggrrr! En sån karl skulle man ha, för han är verkligen MANLIG !! mumms.

Näe, nu ska jag göra klart de sissta .. Bussen går kvart i ! Höhö!!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback