26Februari

Har förflyttat mig upp till soffan ikväll, men datorn o dess batteri dör snart. Suck! Alltid är det något ...

När jag kom hem från jobbet gjorde jag iordning kassler, wookgrönsaker o nudlar. Riktig forshagamat :) Men gott är det o snabbt går det.. Blir samma i matlåda imorgon. Mumms!
Dagen på jobbet har varit lite långdragen, har fixat mössorna så nu är de 30% på alla ordinarie vintermössor som är kvar. Likaså handskar .. Sen har jag nog inte gjort nå mer vettigt faktiskt. Städat lite ... Vi ska börja bygga om hela butiken på måndag, fullt upp nästa vecka alltså. Men roligt ska det bli =) Det ska bli helt nytt o de är juh alltid kul med lite nytt ! Men därför man är lite passiv nu, känns juh onödigt o hålla på att flytta runt o doona massa när man ändå ska göra om inom ett par dagar. Då får de räcka med påfyllning o städning.

Underbart att ha Angie tillbaka också, fast känns juh inte som hon varit borta alls nu . Snacka om att man anpassar sig snabbt! Men tror de var bra att jag fick en månad för mig själv, nu kan jag ta för mig mer o känna mig som en anställd ist för en praktikant som måste fråga om allt. Jag behövde detta =)

Inte varit en gnutta onyttig idag heller, känns helt jävla underbart om jag får säga det själv! Alla andra dagar har de slinkit ner nå onyttigt, är de inte godis så är de saft eller nå annat .. Har aldrig varit så onyttig i hela mitt liv tror jag, som jag varit nu under en period. Inte fan är de roligt o nu är det dax att ta tag i de innan man får nå sockerberoende eller liknade.
Fy fan! Dricker massa vatten o frukt med till jobbet blir nu så jag håller mig stadig tills lunchen som är 14.30. Måste skärpa till mig. Inom en snar framtid blir de ett gymkort o prommenader på morgonen också. Måste bara komma in i detta med matvanor o lite nyttigt först, så man känner sig duktig där. I forshaga var man duktig o käkade bra mat o småportioner, nu käkar jag väl inte så mkt mer ohälsosam mat men däremot enorma mängder. Sen köper man juh hämtmat bra mkt oftare än förr.. usch! Skärpning som sagt! Längtar till ljusare tider ...

Beach 2009!

Är även väldigt trött på min design här på bloggen, ska sätta mig ner någon kväll o fixa lite.. Tålamod :)

Nu ska jag sätta sladden i datorn o leta vidare lite program att ladda ner.

Imorrn är de fredag vilket innebär SNART HELG :)
Mys med Sändra imorrn igen, blir massa god mat, lets dance o dipp med morötter o gurka .. Ska även slå på stort o köpa vindruvor. MUMMS!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vi skiter i beach 09 i Sverige va och drar till varmare breddgrader senare i sommar. Låter inte det bra ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback