4Februari

Idag har det varit en mycket bättre dag än gårdagen iaf. Och de tackar vi John Blund för :) Fick sova några timmar fler inatt, o drömde ljuvliga drömmar! Chad Michel Murrar, grrrr!

Har jobbat med peakväggen hela dagen, o när jag får den klar o känner mig någorlunda nöjd kommer Lelle o visar all ny peak som kommit under dagen . Tackar! Imorrn är de full rulle som gäller, måste få bort allt från lagret för på måndag kommer de 100st nya cyklar. Puh! Tur man inte är nere på den avdelningen :P

Sitter iaf och myser i min nya etnies t-shirt jag fick igår :) mmmm ... Ljuvligt!

Har också införskaffat mig en smörja som man lägger på finnarna, Susanne rekommenderade den o nu hoppas jag på detta :)

Faaaaan, mitt A på tangentbordet är apsegt, får verkligen trycka för att de ska bli ngt .. suck!

Har också öppnat ett Allkonto nu, känner att jag måste börja spara lite pengar .. Kan inte göra av med så mkt som jag gjort de senaste månaderna! Nu har jag en stående överföring på 2000kr i månaden .. Det är iaf en bra början =) Iaf medtanke på att jag ska betala min tv nästa månad .. Blääää!

Imorrn är de torsdag, sen fredag o efter de är jag leeeeedig :)

Uppsala med sandra på fredag kanske, sen gärre på lördag! Rock on people..

Kommentarer
Postat av: evelina.j

emelie sluta dröm om MIN kille :O !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback