6Februari

Nu gör jag något förbjudet igen, men de är så lungt på jobbet att jag tror jag spyr! Usch.. Seg dag måste jag erkänna.. Känns som om man har varit här sen igår... Sista halvtimmen brukar alltid vara seg.. Ska iaf ta 1800 bussen hem idag tänkte jag, flexar 10min så jag hinner diska o sen gå ner o kika på hockeyn. Inte för att jag är intresserad utan mest för att se lite känt folk!

Imorrn är de gästis, men senare ikväll blir de träff med Sändra för första ggr på väldigt länge. Tänk vad missförstånd kan göra mkt! Sen kanske jag tar mig en promme till Boel där tjejerna är :) Dom dricker lite vin o firar Kreugers födelsedag, Congrats! Gammal o vis sägs de, hon är gammal iaf ;D Mouhaha!

Näe, nu ska jag avsluta en del affärer här. Hare bra så hörs vi imorrn förmodligen!

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback