7Februari

Sitter hemma i Torsfield nu .. Lilka gött varje ggr :) Har precis varit ute på en promme med mamma, vi gick förbi mormor o fikade lite. Mumms! Sen blev de ICA o måste erkänna att jag saknar stället nå grymt mkt. Men Siv sa att jag alltid äör välkommen tillbaka :D Känns juh fööör underbart!

Nu sitter jag o laddar batterierna inför kvällen, kommer bli sjukt kul! Vi ska vara ute i wall hos Boel först, skulle väl ändå bli en ca 20pers .. Inte helt fel! Laddad till max iaf .. men blir någorlunda lung, måste vara de. :)

Igår blev de Boel o lite vin, sen styrdes Grinladan o guuud vad kul de var! Men gick lite för mkt pengar, men får dra in på kvällen ist. Hoppas Kreuger hade kul iaf :) Viktigast att födelsedagsbarnet har skojj! Men de tror jag för vi sjöng kareoke ( Hua) haha .. Sen dansade vi , mkt trevligt!!

Näe, nu håller mamma på med mat o jag ska väl snoka vidare antar jag!

Måste bara säga hur efterlängtad o skööönt denna ledighet är! Im loving it ..
Hoppas de går bra för de andra på jobbet! :)

Pöss Pöss!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Vi klarar oss, knappt. =)

2009-02-07 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback