9Februari

Mkt snabbt har dagen gått, även fast jag varit trött o sleten efter helgens bravader . Inte många timmars sömn, men de var de värt ! :) Min värk är dock inte värt tror jag, men hoppas den gått över tills imorrn! Aldrig kul o jobba med smärta som går att man går massa halvkonstigt. Usch o fy!

Har byggt om massa på Herr, jag vet inte om de är för att de är jag som gör det eller om de hade sett lika konstigt ut om ngn annn gjort det. Försöker göra de smidigt o praktiskt, men de ser bara kladdigt ut. O grejer ramlar in hela tiden som ska upp o också få plats. suck! Väskor kommer o de har jag ingen plats för, isf måste jag flytta hela väggen ett snäpp o de orkar jag inte just nu...

Ibland funderar jag på vart ifrån mina matlagningskunskaper kommer ifrån? Sen vid närmare eftertanke så kom jag på att både farmor, mamma, pappa o mormor är bra på matlagning :) Så nu vet jag vart de kommer ifrån .. höhö!
Idag gjorde jag spaghetti m baconsås! Mumms vad gott de var .. Längtar till matlådan redan :P Sen även frukosten då de blir skogaholmslimpa med makrill! Yamiie!

Menguuud, måste juh berätta lite om lördagen. Vi var hemma hos Boel på förfest, tog de mkt lungt .. Kände väl typ inga så man bara satt där o gled med lite i strömmen :P  Sen åkte vi fram till Gästis, var väl inte så mkt folk som man hade hoppats på men ändå trevligt. Jag lyckas alltid få så många trevliga bemötande där, vet inte vad jag gjort för att förtjäna det ?! ;D Men en sak iaf, fan vad alla var fulla!! haha .. De var bra för mig att se det lite med andra ögon, brukar juh ha en förmåga att nästan alltid vara värst =p Men jag hade iaf mkt trevligt o några justa dansmoves blev de iaf !

Nu orkar jag inte mer .. ska lägga ut lite bilder!

Harebraråå!


Kommentarer
Postat av: Erica

EMLIE:.jag är också bra på att laga mat...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback