15 Januari

Idag är jag ledig :) Känns bra! Men hade varit tusen ggr roligare om jag hade något att göra. Skulle ha flyttat alla mina kartonger över till den nya lägenheten men den blev inte klar förrens imorgon, och då jobbar jag sedan åker jag till värmland och blir borta hela helgen. Så får väl vänta med att flytta tills på måndag. Är ledig på tisdag igen så då borde de bli klart. Men egentligen vill jag bara flytta NU. Ha allt klart när man kommit hem från Värmland så att man bor där då. Vore drömmen just nu.....

Vaknade imorse av att de plingade på dörren, låg fortfarande kvar i sängen så jag drog på mig lite kläder och då hör jag att dom sätter i en nyckel o vrider om.. tror då att de är Erica. Dom öppnar dörren kikar in o stänger, jag skyndar mig att öppna den o där står en gubbe " Öhhhm, jag trodde de skulle vara tomt här eftersom de inte fanns nå namn på dörren o huset ska rivas" , Jaa, säger jag .. Jag skulle vara ute ur lägenheten idag men inte fått tillgång till den. Sov vidare du sa han sen o gick in i nästa lägenhet.. Men vem har gett någon tillstånd att gå in i min längenhet ?!   suck!

Ringde pappa nyss också, frågade om vi fick låna saaben o åka in till ikea o köpa tv-bänk o bord.. Såklart fick vi de, men nu fick jag reda på att tjockiserica har blivit inringd av kanaljen för att jobba! DAMN! Jag blir så trött...

Sen fick jag kanske världens omtänksammaste o gulligaste sms av Sofie igår. Hon frågade om det var idag(torsdag) som hon skulle agera flyttfirma åt mig :) Hur underbart snällt är inte de då?! Var nästan så man blev lite blöt i ögat, inte erbjuder sig någon annan kompis här hemma till sådan stor hjälp! Jag blev iaf överlycklig o dock ännu mer förbannadHoforshus som inte gjort klar den till idag. eller hoforsmåleri är de juh egentligen. Men då kom hon o sa att vi får tagga till Tisdag ist... Det kallar jag en sann vänn ! =)

Känns som om de kan bli några inlägg idag.. Men vad ska man göra liksom?
- Gå en prommenad
- Kirra skjuss till valbo/IKEA
- Ligga inne hela dagen
- Försöka flytta bredband
- Åka o fika hos micke i torsåker


Gasch! Jag gillar inte att vara ledig om jag inte har något inplanerat, skulle lika gärna kunna ha gjort en ansiktsbehandling eftersom jag inte har ngt för mig.. men nej, de kunde man juh inte för att man skulle ha flyttat idag! SUCK.

Nu ska jag ge mig!

Go o glá, kexchoklaaaaad :D:D


Jag o en sann vänn <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg sida!!!!

Det ordnar sig med flytten, och nästa vecka kan vi hjälpa dig!!! Ha en bra helg i Forshaga!!!!

La Familja

2009-01-15 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback