15Januari

Som ni ser har min blogg fått ett litet lyft, den om de är till de bättre eller sämre är juh en helt annan sak. Har iaf fipplat med denna nästan hela dagen. Dåligt oskillad man är! haha.. Får dock duga ett tag!

Tog en promme med Sofie på ca 3km det var skönt att få komma ut lite i friska luften :) Senare gick vi förbi min lägenhet som var klaaaar =) Städningen skulle göras imorrn sen kan jag flytta in! Det är nice! Och jättefint blev de.. Vill bo där nuuu!

Imorrn är de återigen jobb som gäller, sen dirr efter de tar jag tåget o åker mot värmland o forshaga :) De kommer bli en sådan kul helg så jaa, jag vet inte vad! Ser fram emot vad den har att bjuda på iaf. Får äntligen träffa min broh simon som jag inte sett sedan min egen student. :D Im happy! Får se om man träffar på nå annat känt ansikte från skolan, inte prio ett om man säger så.

Laura Croft på tv, inge vidare tycker jag..

Nu ska jag slå mig till ro, äta lite digistivekex med vitlöksost. Kanske hur gott som helst!

Vi ses efter helgens bravader !!

XoXo
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback