22Januari

Sjukt trött, hela tiden! De är såå jobbigt, vet inte vad de beror på eftersom jag tycker att jag får många timmars sömn per natt.. Men tydligen inte! Imorrn är de möte kl 8.30 så ikväll blir de en mkt tidig kväller iaf, de är ett som är säkert.

Imorse när jag kom till jobbet så började Angie o jag ändra om lite på herr, när jag står o städar kommer Micke fram till mig o säger att Lelle är nere hos Henke o pratar angåeende de samtal av en kund han fick undergårdagen. Henke har tydligen en nära relation till butiksägaren i falun och eftersom kunden ifråga hade frågat efter en snoppvärmare som skulle finnas där lära Henke ringa dit. De vill inte att Intersport ska förknippas med sexleksaker osv. Jag började genast att asgarva, trodde de inte var sant! Samtidigt flög tankarna i huvudet, nu skulle de komma ut massa info på intranätet pga att jag o Angelica busat lite. Livrädd är de rätta ordet !
När micke gått ner så började jag o angelica prata ihop oss lite, vad skulle vi säga? Vi ringde upp grabbarna o berättade som de var, nu var de upp till mig att ringa ner till Henke o säga sanningen... Helt ärligt så var jag sjuuukt rädd, angelica fick ringa! Nervös, o så helt plötsligt börjar hon skratta, då kom jag på det ! Dom drev juh med oss !! Fyfaaaan, vilka lirare .. tänkte dom!  Självklart gjorde dom de, det märkte man juh på micke när han kom men jag var så insyltad att jag trodde på skitsnacket. ! haha! Vi bestämde oss för att busa tillbaka lite, vi gick in på lagret o sa att vi hade ringt till falun o bett om ursäkt för de som inträffat .. Killarna bröt ihop i skratt, vi låssades inte fatta ngt utan bara skratta med..
Dom frågade vad personalen sagt o ja, dom fattade juh ingenting.. Då bröt dom ihop ännu mer, o vi med denna ggr ! Så jävla kuuuuuul! HAHAHHAHAHHAHA.. Tårarna bara rann. Men de är juh bra att vi har kul på jobbet iaf =P
Inte alla som har de!

Nu är allt utrett iaf ! Men mer bus kommer, trooo mig !! haha .. Dock känner jag mig liiite utsatt nu när Angelica åker till Thai en månad, två mot en är inte bra =P

Åt iaf en mkt mkt mkt god sallad nyss, kyckling o kräftstjärtar ! Kitlar dödssköönt  kistan =)

Jaja, imorrn är de jobb igen! HEJÅHÅ, vem vet vad som kommer hända då?! ;D

Kommentarer
Postat av: Lelle

Har nog aldrig skrattat så mycket nån gång tidigare. =)

2009-01-23 @ 07:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback