27Januari

Shiet vilken vrickad helg alltså... Helt underbar!

Sanna kom hit i lördags, vi myste lite med godis, kort, vin, öl o musik :) Lite senare övergick de till dans o massa minnen.. Galet kul var de. Drog oss vidare till depå där de inte var så mkt folk, men kul ändå. Det kom dock mkt folk senare o allt bara spåra ur, men vi hade kul.. hahahah! Mr.Dream var där, de var nice =p Vet inte ens hur jag ska sammanfatta kvällen mer än galen!

Igår blev en bakisdag med tacos o tv tittande, pretty mys! Vi latjade runt, tog en promme, hälsade på Surerica o SurAndreas en sväng. Ja, hade en SannaoEmelie dag helt enkelt, sånna som vi hade varje dag förut. Fy tusan vad jag saknar dom, men nedrans vad jag uppskattar de vi har nu :) Love you girly! Nästa vända blir de Fredriksberg som vi gör osäkert..

Nu sitter jag o pratar med The kreuger, vi har de trevligt. Hon räknar massa matte medans jag ligger i sängen o bloggar. Finns mkt jag vill skirva, men orken finns juh inte ..

Har klippt mig idag, de blev kort, men fint :)

Snart ska jag skalla kudden!

Jag o Mr.Dream om några år .. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback