29Januari

Nu är jag sjuukt less! Behöver verkligen en tvättid, o de är nu. Igår var källardörren i andra huset öppen så då kom jag in i källaren o hittade på nyckel till tvättstugan, däremot fanns de ingen tvättcylinder till mig. Går därifrån irriterad! Idag tänkte jag att jag gör ett nytt försök, källardörren är låst o ingen nyckel fungerar ... Höll på att bryta ihop! Blir så jäkla less.. När fan ska de sluta strula för mig? Kan inget bara gå bra för en ggr skull. Måste man ringa o fråga om allt?  Jag har liksom inga rena underkläder typ, så en tvättid hade juh suttit mkt bra nu ..... O ringer man Hoforshus lär man juh inte få nå konkreta svar ... suck!  Men somvanligt är de väl jag som tagit fel nycklar eller vänt dom åt fel håll. Varför inte liksom? Allt annat går juh skit , så varför inte nu?

Sitter hemma i soffan nu, irritationen har lagt sig lite .. Nu är de mest tankarna om vilket jävla liv man lever som far runt i huvudet .. Sover, åker buss, jobbar, äter, jobbar, åker buss, sitter vid datorn/tv, sover ... Så ser mina dagar ut! Tragiskt! Kan de börja bli lite ljusare ute så man känner sig piggare o mer energisk till att göra saker. Nu är de bara , dystert!
Visst har jag roligt på jobbet, absolut!  Men dagarna är juh så långa .. Kom ihåg att jag inte klagar, bara påpekar! Men jag har juh iaf inte en familj o barn som vissa andra har, fy 17.. Det är jag glad med att jag väntar till en senare del av livet. Skulle aldrig klara av att jobba mina tider o ha en familj. Men jag är mkt mkt mkt glad att de finns folk som gör det :) Annars skulle inte jag ha så kul på jobbet som jag verkligen har! De tackar vi gudarna för!

För att prata ännu mera jobb så var vi bara 2st idag, men då hoppa Madde in en sväng, sen kom Krissa o Matilda :) Men har iaf krängt lite skor o annat skoj idag, alltid lika kul! Fick en mkt bra kassa idag, o de är juh alltid kul när man är så några!

Puh, nyss försvann allt jag skrev.. Men skulle juh inte vara så förvånande att de blir så just idag heller!  Lika bra att jag lägger mig nu så inget händer ...

Harebratackhejdååååå!


Kommentarer
Postat av: Mum

Du får gärna låna min tvättmaskin, MLI

2009-01-30 @ 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback