30Januari

Gaasch, länge sedan jag var sågär trött o sleten! Känner att jag bara vill lägga mig i sängen, sova o vakna pigg o laddad för dagen :)  Men går jag o lägger mig nu kommer jag nog knappt upp imorrn ,,Så får gott vänta minst 30 min till iaf. Jaja!

Efter jobbet gick jag raka spåret till hallen för att kolla in damernas innebandymatch, måste erkänna att jag inte är ett dugg sugen på att börja med dom igen! Kanske i ngt annat lag, vad vet jag .. Men nej, inte Hofors IBK för min del.Förlorade gjorde dom, kommer inte ihåg siffrorna, så intresserad var jag =P

På jobbet försöker jag göra om lite smidigt, men man vet juh inte vart man ska börja.. Hade jag gjort de där några ggr så visste jag nog hur o vad jag skulle göra, nu blir de mest på känn.. Att man måste bygga i block gör juh inte saken lättare! Nu måste man ha en tanke bakom allt man gör o se så de verkligen går från början .. Suck! Men ja , jag tänker kolla lite nya sätt att bygga på .. Vet inte hur mkt jag får göra heller! Men blir de till de sämre så är de vä bara att göra om igen då, såpass lungt på jobbet nu att man har tid att göra om o flytta en massa. =)
Ps. Har jag sagt hur otroligt bra arbetskamrater jag har?

Imorrn blir det jobb mellan 10-15, sen är de hem o röjja lite för att sedan få besök av Johanna o Emma, eventuellt Malin också om hon lyckas få barnvakt åt lille Robin :) Vore så sjuukt kul om hon kunde vara med! Sen styr vi kosan mot Depå o hoppas på en rolig kväll ! Hade varit kul o dra in på Arvingarna i Sandviken men dit lär man ju inte få med sig ngn av damerna ;P

Näe, nu ska jag passa på att måla naglarna .. Franskmanikyyyr =) Gillert!

Pusshejtackoadjööööken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback