5Januari

Sitter o smuttar på ett glas cola, som jag förövrigt tror att jag blivit beroende av . Vaknade flera ggr under natten o kände behovet av ett glas kall cola. Lyckades hålla mig kvar i sängen, men drygt o vakna med samma känsla flera ggr.
 Tragiskt om inte annat!

Helgen har bjudit på lite "ledighet". Eftersom jag inte kännt mig 100% i kroppen på väldigt länge valde jag att stanna hemma både fredag o lördag från jobbet. Välbehövligt! Det har varit väldigt mkt jobb nu på senare tid o man känner att man inte är van med tempot o att jobba så mkt som man gjort. Skolan är juh egentligen inte så krävande om man säger så. 4månader full med jobb sliter på en, men man vänjer sig sakta med säkert. Det är inte de att jag inte tycker de är roligt, för de tycker jag. Älskar mitt jobb o mina arbetskamrater =) Men somsagt så tär de ganska mkt på krafterna när man inte är en van arbetare, men de kommer det med!

Var in med mamma till Falun i lördags o inhandlade en 40tums plattv :) Ohh, status på mig! Måste juh ha en större tv i nya lägenheten o denna fastna jag för direkt .. Men känner mig ganska impulsiv, men jag är juh känd för att vara det. köpte även en ny grön plattång o tidigare i förra veckan en digitalkamera, ni kanske förstår att pengarna börjar tryta =P Plus att imorrn ska jag in till Valbo o kolla på byxor, alla mina jeans har gått sönder så dax att införskaffa sig minst 2par nya. måste ha nya jobbarbyxor också. Suck! byxor är de värsta jag vet att handla.... bläää!

Tilda ska ha sin 20års fest snart också och jag vet inte alls hur de blir med det. Flytt, ledighet o utgifter .. Känns väldigt långt borta. Pratade med chifen idag o han visste inte om han ville byta dag o ledgt vill jag inte ta o förlora ännu mera pengar denna månad. Sen får jag mina nya lägenhet den helgen o jag vill inte överlåta min flytt på någon annan, denna ggr vill jag sköta de mesta själv. Hoppas jag kan få den några dagar tidigare så jag hinnar flytta över de mesta, isf borde de lösa sig =) Bara att hoppas på de bästa, vill juh verkligen åka ner o fira samt träffa mina bästa vänner!

På onsdag fyller Sandra 20, igår fyllde Sändra 20, 12e fyller Tilda 20 och den 20e fyller Tesse ! Old ladies :) Grattis på er!

Nu blir de gossip girl o sen sängen .. Ledig imorrn på självaste trettondagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback