6Januari

Idag har jag varit i Valbo med The Kreuger Emelee, vi shoppade loss reält faktiskt :) O trevligt hade vi, eller jag iaf , för att inte glömma. Nu måste pengarna hållas i ett tag, svårt eftersom de är såååå kul att spendera!

Liffer i soffan nu, känner inte för att lägga mig då jag råkade somna en timme på bussen tidigare o blev pigg efter det. Så man kan säga att jag väntar in de två blå förtillfället.

Ja, jag kan väl dra en ggr vad jag köpte idag då =)

-Jeans
-T.shirt
-Leggins
-Vårjacka
-Scarf
-Mat

Nu har jag o The Kreuger planerat helgen, blir utgång på deppan med ett litet gäng tjejer :) Var juh ett tag sedan man var ut på Depå så dansnerven drar ditåt på lördag. Hoppas de blir lite folk!

Igår började jag packa ihop lite saker också, sista helgen o veckan i lägenheten på Västerhöjden nu. Grymt skönt! Även fast jag gillar den väldigt mkt... Ska ringa Hoforshus imorrn o kolla när jag kan få nyckel o börja flytta grejer, vore toppen om de blev typ imorrn =) Bara dom är klar med tapetseringen .. Måste in o spendera lite pengar på IKEA också, köpa lite möbler som jag inte har för att fylla ut en tvåa. Måste juh ha en tvbänk åt min nya älskling också :) Japsjapps! Heligt dedär.

ne, nu ska jag ge mig... Känner mig grymt dryg idag!




<min älskling som står på Ängsvägen förtillfället ! Miss it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback